ReLY Aplikasi Kelas Online Terbaik

ReLY Aplikasi Kelas Online Terbaik

aku sebenarnya cuba jer ni. Tengok ada beberapa orang member blogger join, maka aku pun try test power. guna platform blogspot jer kali ni.. tak tau lah sejauh mana perginya.

untuk menulis topik ni, pertama aku kena tau apa itu rely. lalu aku buat carian. tak susah pun nak buat carian. taip jer rely berlambak update pasal rely keluar. sebabnya rely ni keyword yang tak ramai orang cari. jadi persaingan di google tak rancak.

lagipun kat syarat kontes seo tu memang dah diberi pautan untuk rujukan. jadi terus jer la aku rujuk.

sekilas lalu pembacaan aku di blog fly high education centre tu, taulah aku yang rely ni adalah apps ataupun aplikasi kelas online yang disediakan untuk anak-anak bermula tahun 4 sehingga ke tahun 6. 

rely aplikasi kelas online terbaik - seo contest
kontes seo ni untuk naikkan keyword rely aplikasi kelas online terbaik


rely jugak ada buat kelas untuk pelajar yang bakal menduduki ujian UKKM untuk kemasukan ke MRSM dan PKSK untuk kemasukan ke sekolah berasrama penuh

apa keistimewaan rely aplikasi kelas online terbaik?

dengan aplikasi kelas online macam ni, ia adalah platform terbaik untuk anak-anak belajar online. antara keistimewaannya ialah:

1. tak perlu pergi kelas fizikal.

kelas memang diadakan secara online. pilih sahaja pakej yang seuai dengan waktu anak-anak boleh belajar, daftar, bayar dan terus dapat access ke aplikasi untuk kelas online. Terbaik..!

rely aplikasi kelas online terbaik - pakej 1
antara salah satu pakej yang ditawarkan rely. pakej lain korang boleh layari website diorang


2. harga berpatutan

harga sangatlah berpatutan. semua golongan mampu daftar dan belajar dengan aplikasi rely. baik golongan T20 maupun B40. boleh rujuk harga pakej diorang

3. cikgu yang mantap dan berpengalaman. 

tenaga pengajar bukan kaleng-kaleng baq hang. ada guru besar yang selalu mendapat hadiah kecermerlangan, ada guru penganalisa soalan peperiksaan dan ramai lagi. pendek kata semuanya hebat-hebat. harga marhaen untuk cikgu gempak macam ni..? memang terbaik la..!

4. ada rakaman

jika ditakdirkan masa kelas berlangsung tu anak kita tak sihat ataupun ikut kita travel dan tak sempat nak join masa kelas berlangsung.. jangan risau..! rakaman ada disediakan. akses jer apps rely dan cari rakaman kelas. tengok dan belajar sendiri. nanti ada tak paham boleh tanya next class.

5. selamat

keselamatan terjamin. anak-anak tak perlu lagi keluar untuk ke kelas tuisyen. belajar kat rumah jer. depan mata kita.

6. kesihatan terjamin

bila belajar di rumah, memang tak ada la pergaulan dengan rakan rakan. jadi kemungkinan untuk jangkitan covid19 berlaku tu semakin kurang. sorry la yer. aku masih lagi berhati-hati dengan covid19 ni.


komen aku

so betul ke rely aplikasi kelas online terbaik? 

rely aplikasi kelas online terbaik - logo rely
rely aplikasi kelas online terbaik


haha.. payah jugak soalan ni. sebabnya aku baru jer tau apa itu rely. terus nak kena jawab soalan ni. at least aku kena jugak tau pasal industri keseluruhan. pasal pesaing rely di dalam pasaran. pasal pakej produk dan tenaga pengajar diorang.

then kena compare side by side. baru la boleh jawab. hahaha.

tapi secara keseluruhan aku rasa rely ni terbaiklah. tengok la keistimewaan yang aku sebaraikan kat atas tu. kan mantap tu.

jadi aku tinggalkan soalan adakah rely aplikasi kelas online terbaik pada korang. haha.. tapi aku berharap dan berdoa agar rely akan menjadi aplikasi kelas online rebaik pilihan ramai dalam masa terdekat.

media sosial rely (aplikasi online terbaik)

dah, habis dah aku mengomel. korang kalau tak nak terlepas updates daripada fly high maupun rely, korang boleh follow socmeds diorang ni:

Reactions

Post a Comment

0 Comments