kuih konek di melaka, bengong betul!

Posted by on Sunday, February 14, 2016

kuih berbentuk kemaluan lelaki atau konek ini memang memalukan


kuih konek!!! bengong betul! apa nak jadi la dengan mentaliti rakyat malaysia sekarang...

dengar ceritanya kuih ni ada dijual dan dipromosikan di jonker walk melaka. aku tak tau la apa yang diorang ni nak tunjuk dengan buat kuih macam tu. walaupun aku tak tengok dengan mata kepala aku sendiri, tapi tengok gambar pun aku dah cukup rasa malu. 

tak dapat aku bayangkan kalau kebetulan aku dan anak perempuan aku yang masih di bawah umur pergi ke jonker walk tu dan berhadapan dengan penjual kuih kemaluan lelaki tu. apa aku nak jawab kalau anak perempuan aku tanya?  

memang tak bertanggungjawab la siapa yang buat tu. dan aku rasa bukan aku saja yang rasa macam ni. orang lain pun rasa malu jugak aku rasa.

so kepada pihak berkuasa aku rasa diorang perlu la am bik tindakan tegas kepada diorang yang bengong dan tak bertanggungjawab ni. 

harap benda ni dibenteras dengan segera!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment