gel untuk hubungan intim yang tengah viral sekarang

ubat tahan lama ketika setubuh.. ubat sempitkan faraj isteri...


fuuuh.. hahahah.. gelak dulu...

semalam sembang dengan member. dia dah jadi stokis untuk armor gel, produk unik hasil daripada campuran gambir sarawak dan manjakani.. aku dengar jer 2 bahan tu pun dah boleh agak produk ni untuk hubungan intim suami isteri.

tu belum masuk goji lagi tu. masuk bahan goji tu memang tak tahan la. pening la kepala jadinya. walaupun nafsu menggila.

hahahah.. berbalik kepada armor gel.. dah viral kata member aku tu. rata-rata lelaki yang dah bergelar suami tengah cari produk ni. hurmmm memang laku keras betul la kalau produk gini.

tapi aku tak salahkan diorang cari produk macam tu. untuk kepuasan maksimum apa salahnya. isteri dan diri sendiri jugak yang puas nanti. bagus untuk keakraban hubungan suami isteri.

cuma aku nsihatkan jangan guna dengan membabi buta. periksa dulu kandungannya. kalau ada bahan yang merbahaya better tak yah la ambil. terutama produk yang kena makan. bahaya wooo untuk buah pinggang.

tapi produk yang tengah viral ni aku dah cek kandungannya. gambir sarawak dan manjakani. hurmmm tu tumbuhan ubatan asli yang datuk nenek kita gunakan tu. so ok la produk ni. lagipun ia bukan untuk dimakan. ia kena sapu jer kat anu tu.

secara teorinya dua benda ni kalau combine memang mantap. gambir untuk performance yang lama. manjkani pulak untuk ketatkan faraj isteri. perghhhh...! ini adalah ubat untuk tahan lama ketika setubuh. dan juga ubat untuk jadikan faraj isteri sempit ketat. 
aku nanti aku try jugak ni kalau betul-betul jadi. hehehehe..


ni ha blog armor gel member aku:



korang boleh ushar nanti.
Reactions

Post a Comment

0 Comments