tak sabar nak tunggu aquaman 2018



28 disember 2018.. huh lamanya nak tunggu tarikh tu.. rasa macam tak sabar pulak. semuanya kerana trailer aquaman 2018 dalam blog sohoque.com. walaupun sinopsis movie aquaman yang bakal di tayangkan pada akhir 2018 itu tak banyak, tapi bila tengok youtube trailer aquaman tu, ia sudah cukup mengujakan.

mana tidaknya, aksi superhero kali ni adalah di dalam air. sebelum ni semua superhero beraksi atas daratan. tapi filem aquaman ni banyak scene di bawah air, aitu di negara atlantis.

sinopsis yang ada setakat ni adalah tentang aquaman yang dilahirkan separuh atlantean dan separuh manusia biasa. ya aquaman atau nama sebenarnya arthur curry lahir daripada hasil perkahwinan ratu atlantis dan manusia biasa.

arthur curry yang pada mulanya tidak berminat untuk menjadi raja atlantis akhirnya terpaksa turun ke negara bawah laut itu untuk memimpin kaumnya memerangi saudaranya yang mempunyai niat untuk berperang dengan manusia kerana marah dengan isu oencemaran laut.

dari sinilah plot cerita ini berkembang.

aku dah tengok trailer panjang kat wayang sebelum movie venom start hari tu.. memang terbaik movie ni. itu lah yang buatkan aku tak sabar nak tunggu akhir tahun tu.. huhuhu
Reactions

Post a Comment

0 Comments