I'm Back..!

lama jugak blog ni menyepi.. huhuhu.. sibuk sangat lately.. banyak projek online yang melibatkan blog dan FB page yang diusahakan. semuanya bermula dari awal. kena setting from beginning..

tak penat ke buat keje gini..? set up platform blog dan page untuk projek online? ada orang tanya. aku jawab: kalau dah minat memang tiada istilah penat. ko buat sambil enjoy. sambil-sambil tu ko boleh belajar ilmu baru. sebab benda-benda online ni memang sentiasa berubah. kalau ko tak willining nak belajar benda baru, konpem ko akan tertinggal bas.. siyes cakap..!

so buat benda ni ok jer. fun..! kalau dah buat lepas tu hasilnya membanggakan.. fuuuh puas hati giller beb!!!

aku taip entri ni sambil tunggu aku update iphone aku.. version 13.1. last week update version 13.0. version ni macam sesuatu jer.. hahaha.. handphone jadi tak stable. so harapnya dengan version 13.1 ni ok semula la performannya.

gambar hiasan


sambil tu jugak aku "belasah" nasi ayam merah kat mamak RR Bistro ni.. Awal? ya memang awal. kat sini bukak awal dan lauk tengahari pun ada awal. resepi apa yang digunakan tak tau, tapi ayam masak merah kat sini memang best. so dengan perut yang minta diisi, aku terus la order menu ni. lagipun memang aku makan berat di pagi hari..

ok.. hp dah siap update.. bye.. nak concentrate makan pulak.. hehhee
Reactions

Post a Comment

0 Comments