nak pergi mana ek weekend ni...?

weekend datang lagi.. cuti sekolah pulak. anak-anak sure dah boring giller duk kat rumah tu. nasib baik weekend yang lepas dah bawak diorang bercuti kat hotel sunway pyramid. so kira boleh la nak mengelak sikit kalau diorang ajak lagi.. hahaha





weekend ni kalau tak pergi memana cam boring pulak. hari isnin dah nak balik kampung. teringat aku pada maha 2016. aku tak pernah lagi pergi maha ni. elok jugak kalau aku pergi ni. tapi jem tu yang aku malas tu... hahaha

tapi alau ikutkan diorang yang dah pergi, diorang cakap memang berbaloi kalau pergi. penat memang la penat. siap dengan panas lagi. tapi input yang dapat kat sana tu berbaloi dengan jem dan penat tu. itu kata diorang la...



so aku pun mungkin pergi juga. kalau tak hari ni besok aku singgah. besok hari last pulak tu. so kena plan elok-elok la ni. nak gak tengok lembu sado yang kontroversi tu. terlibat dengan perjudian katanya... hehehehe
Reactions

Post a Comment

0 Comments