update entry di old town white coffee bangsar south...

gua habis appointment awal hari ni. terus bergegas ke old town white coffee bangsar south. nak update entry la konon. sebab 2-3 blog gua ni dah lama tak ada entry baru. gua pilih old town white coffee bangsar south ni sebab nanti senang gua nak lari ke jaya 33 seksyen 14 pj untuk training gua.

old town white coffee bangsar south


satu lagi kat sini mudah nak solat. surau ada kat depan ni je haaa.. tak der la nanar gua nak cari surau untuk bersolat nanti.

sesampai saja di sini, gua terus la pesan makanan. gua sekarang tengah batuk kaw kaw punya. so memang tak boleh minum air dan air yang pekat-pekat. so gua order kopi o nan yang je. dengan 2 ketul roti planta.

lepas makan tu, mata gua macam mamai sikit. kat luar pulak hujan. tambah dengan perut gua yang masih kekenyangan makan beriani kambing kat bangsar tadi. oh ya hari ni gua makan besar sikit. sebabnya gua submit kes banyak tadi. so kira reward diri sendiri la ni.

mata ngantuk. macamana nak buat entry blog gua yang lain ni. entry ni gua buat sebab nak cerahkan mata gua kembali. blog ni blog tak serius. so gua boleh la melalut. blog rojak. sukahati gua nak tulis apa.

ok. mata macam cerah sikit. so gua tamatkan entry kat sini untuk memberi laluan penulisan di blog lain pulak.

bye...
Reactions

Post a Comment

0 Comments