best ker drama kekasih paksa rela tv3?



haaa best ker?

kalau tanya aku best la jugak. aku ni bukannya tengok sangat drama melayu ni. bebaru ni aku tertengok jer drama ni. dah tengok anak dan bini aku syiok jer duk tengok.. aku pun jeling la jugak.

huh.. tak sangka aku boleh layan sampai habis pulak episod tu.. episod ke berapa ntah hari tu... dan sejak hari tu aku tertunggu jugak la drama ni ke udara. lagipun masa tu aku baru sampai rumah daripada jemput anak-anak kat sekolah. 

haa rutin tahun ni berubah sikit. sebelum ni aku arrange anak-anak aku naik van sekolah jer. tapi asyik risau jer aku kalau anak sampai lambat. bimbang jugak takut jadi apa-apa. anak aku dah la perempuan. 

so tahun ni aku ubah jadual kerja aku. sebelah pagi aku hantar. then pergi buat kerja. petang aku balik awal untuk jemput diorang pulak. kalau masih ada kerja yang belum selesai, lepas maghrib aku keluar semula. tak per lah.. buat gini lebih aman jiwa aku.

oh ya berbalik kepada drama kekasih paksa rela. cerita pada aku lain sikit daripada yang lain. tak der kisah berbalahan suami isteri. tak der pasal keluarga kaya yang sombong. jalan cerita pun macam lain sikit.

pelakon wanita pun pelakon baru. kecik molek orangnya.. lakonannya pun not bad. bersahaja. lurus bendul. hehehe

pendek kata memang tak sabar nak tahu pengakhiran drama ni. kalau korang nak tahu serba sedikit framework drama ni, boleh ushar sinopsis kat google. aku suka sinopsis ni:


apa-apa pun selamat menonton. hati-hati.. jangan terlepaas solat maghrib pulak. dosa jer korang dapat nanti. kalau nak selamat korang pi solat jap bila dah masuk waktu tu. alaaa takper la terlepas sikit scene tu. nanti ko suruh la anak bini adik beradik korang citer part tu. daripada ko dapat dosa terlepas solat.. kaaaan...!

k bye. selamat menonton..!
Reactions

Post a Comment

0 Comments