produk kurus hangat terbaru

memang produk kurus ni sampai bila-bila pun ada. ada sahaja yang bertukar ganti. pada satu ketika produk ini menjadi pilihan ramai, pada ketika lain pula ia berada di belakang produk lain yang lebih popular.

produk terbaru yang aku tau ialah izeara xtravaganza. aku duk tengok si nana gegarvaganza selalu duk promot dalam instagramnya. nana pun kekal slim walaupun aku tau dia sibuk dengan kerja dan aktiviti seninya.



so sedikit sebanyak produk ini mesti powe jugak aku rasa. sebab nana steady jer kurus aku tengok. kot keturunan dia slim macam tu tak tau lah. kalau gitu kuat menipulah syarikat ni.

jika produk ni berkesan tanpa kesan sampingan, pasti ia menjadi top dikalangan yang menghadapi berat badan berlebihan. ikut apa yang aku baca serba sedikit produk ni boleh hapuskan lemak degil dalam masa yang singkat iaitu 48 jam.



ni ada sedikit info yang aku ambil daripada entri pasal ni:

Terus aku baca infonya. Antara info yang menarik perhatian aku ialah…
  1. Izeara adalah serum yang pertama di pasaran yang tidak panas. Ia berbau wangi dan ia tidak melekit. Harganya juga dijamin mampu milik.
  2. Izeara adalah serum kurus yang pertama di Asia yang ada Cafeisilane C, bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah lapisan kulit anda. Lemak-Lemak tepu lagi degil bakal disingkirkan dengan pantas.
  3. Dengan mengamalkan Izeara, lemak tertanggal dalam masa 48 jam (hilang 6 Inci dalam masa 48 Jam)
  4. Izeara mampu melawaskan pembuangan air besar selepas 1 jam menggunakan 6 INCH XTRAVAGANZA
moga yang nak ambil produk dapat mencapai sasaran mereka dalam waktu terdekat. biasanya orang cakap nak kurus senang. tapi nak maintain kurus tu banyak masalah. 

aku ni bukanlah nak maintain kurus, kurus pun aku tak berjaya sasarkan lagi
Reactions

Post a Comment

0 Comments